2-dagar kvar

Nu är det bara två dagar kvar sen är det Jul lov för mig :) Men jag ska bara vara i skolan på onsdag :) men nu siter jag och lyssnar  på musik och det är kul:)men vi ska snart äta men. i dag var jag i skolan och först hade vi Historia prov och i slutet var det bara jag kvar och då gick brandalarmet så då sa jag till Tina att jag inte var klar och då sa hon - du får strunta i provet det får gå som det går. så jag vart liksom ba ja så pga brandalarmet så ska jag få ig liksom det går inte jag me på. så sen fick jag göra klart provet. sen så under hela dagen så gick brandalarmet ca 5 gånger. i morgon tisdag ska jag vara ledig pga att jag ska på begravning :(







image descriptionmen nu ska jag äta så Hej Då // Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0