god Jul :)

I dag är det julafton! Igår somnade man till ca 5cm snö och vaknade till 0cm snö varför en jul utan jul och i vårt hus är julkänslan usel. Har ingen aning om vad jag ska få. Önskade mig ett sadelskåp ett bar vit-gröna soft up stigbyglar det var det enda fast jag tror inte att jag kommer att få ett sadelskåp men det fans några paket under granen som var till mig såg jag typ 2:) men det skulle vara kul att få veta vad ni vill ha och har fått :) tänkte lägga upp sen om vad jag fick. men nu ska jag fixa mig för snart kommer kusinerna och så. kommer också en Hiss/diss idag eller imorgon eller på söndag :)








image description God jul // Maja och alla pollarna i hagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0