Hiss/Diss








Ja nu är det dags att hissa eller dissa och jag tänkte ta Jin stigbyglar som någon ville att jag skulle så jag tycker dem är ganska snygga men jag tror inte att det är säkerhets stigbyglar så det är ett minus och jag tror att dem kostar 1795 kr för det stod någon stans?men jag vet inte om priset har sänkts lite nu eller inte. jag vet inte om det ska bli en hiss eller diss men ni kan ju kommentera vad ni tycker och så och så undrar jag om ni kan skriva vart man kan köpa Gpa hjälm och Soft up stigbyglar? sen kan ni skriva om ni vill att jag ska hissa eller dissa något så nu ska jag gå så






tjao // Maja :)image description

Kommentarer
Postat av: caroline

hej igen!

jag tycker jin är ett stort hiss.



2. Stockholm ridsport, hööks har soft up och på internet :)

3. du kan hissa te.x. hjälmen ayr8, hööks dyon träns.

vad tycker du om it reglerna?

2011-12-26 @ 20:41:56
Postat av: caroline

sorry menade tr reglerna*

2011-12-26 @ 20:51:48
Postat av: Maja

Tack :)

2011-12-27 @ 23:30:43
URL: http://sockersmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0