Hiss/Diss

Ja jag tänkte börja med det man jag kommer Hissa/Dissa egna saker men tänkte att ni också kan je förslag på vad jag kan Hissa/Dissa Sen så är det ju så klart bara för att jag kanske Dissar något så behöver det ju inte vara dåligt bara att det kanske inte funkade för mig.

Tänkte ta en Hiss och en Diss varje vecka så jag hissar en sak och Dissar en sak :)







Jag hissar GPAs kavaj för jag tycker den är så jävla snygg


Jag Dissar och hissar JW ridbyxor för dem är snygga Hiss men kvaliteten på fickorna är jätte dålig jag har haft mena inte ens ett halvår och jag har inte använt dem så mycket och det är redan hål i fickan Så fickorna diss sen är dem ju inte så billiga hällar och när dem har det priset som dem har tycker jag att dem skulle hålla längre:)

Det var veckans Hiss/diss. säg till om ni vill att jag ska hissa/dissa något :)


Hej // Maja :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

jin stigbyglarna :)

2011-12-18 @ 13:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0