Jessica <3

Jessica är min gamla C-ponny på 134 cm som är född 1990 och är fux och förra sommaren så fick jag Cleo och då lånade vi ut Jessica till en 8-9 årig tjej som heter Tova och vara efter några veckor så blev hon sparkad av en schettis och då så brot hon ett ben i benet fast man liksom inte använder det benet och då blev hon ståendes i typ 3 veckor. Sen så blev hon bra och så sen tävlade lite lite hoppning och dressyr och det gick bra :) sen nu för kanske två veckor sedan så blev hon halt igen och hon blev så dålig att hon vi nästan tänkte avliva henne men hon blev bra igen. Men dom som lånade henne tyckte att det skulle vara bättre om hon var hemma hiss oss så nu är hon hemma hos oss och går på medicin och har det bra :)))



// Maja


Kommentarer
Postat av: My

Jag känner hon som Jessica va hos;) hon red i min ridgrupp förut:P

2011-12-18 @ 10:52:01
Postat av: Maja

Okej vad kul :)

2011-12-18 @ 11:13:31
URL: http://sockersmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0