Lalalalala nu ska man skriva igen......

Ja nu är det ju helg igen så nu blir mycket uppdatering hoppas jag. igår så var jag i skolan till 12 sen åkte jag hem och då åt jag mat, sen så red jag den gamla smutsiga pollen men han vart ganska ren tillslut. vi rid lite dressyr på banan och det gick bra. sen mockade jag skit. Jo jag gav hästarna lunch innan jag åt skälv. efter att jag hade ridit och mockat så gav jag hästarna em mat :) efter det gick jag in och gjorde Läxor:( inte så kul. kl 8 kollade jag på Idol och snackade skype med Carro, Fille och Ludde. sen åt vi tacos sen tillbaka till Idol och skype ;) men nu ska jag göra lite saker så Heej Då :) // Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0