Loooov!!!! Yea !

  • I dag är det onsdag och det innebär Loooov för mig skönt. Min dag:
  • först hade vi matte fast det vart typ lekar
  • sen hade vi svenska då vi kollade på ``En rysk folksaga´´ tror jag det var. ganska tråkig
  • sen kollade vi på 8:ns julavslutning i en halvtimme och sen gick vi upp till sal 22 tror jag där vi brukar ha historia och vi fick veta vad vi hade fått för resultat på historia provet som vi skrev i måndags ja och inte för att skryta men vem fick A - jo jag:)

 

Men efter skolan som vi slutade kl 12 så åkte jag hem och åt sen red jag och det gick bra :)

jaja men är det något ni undrar så är det bara att slänga hit en kommentar så får vi e vad det är men ni får kommentera ändå!!

 

Man nu ska jag gå :)

 

 

// Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0