Sjuk :(

Nu är jag sjuk det är tråkigt men man sliper skolan fast det skulle jag kunna gå i för vi har genomgångar till alla prov typ :) Men i Lördags så kom min gamla C-ponny hem :) Det var kul, men hon är skadad:( Men i dag ska jag plugga och göra läxor och sånt vi har 2st prov och 2st läxor ganska lugnt men det är ju prov så man kanske ska kunna lita mera :) Jag ska också pussa på hästarna kanske ta lite bilder för det brukar bli så :) sen ska jag äta och plugga lite mer och kanske blir vid datan också men man har ju hela dagen på sig :) Hästarna har fått en vila vecka för banan har varigt helt isig typ hela veckan :( det är inte så kul. Jag tror nog att jag ska börja med att hissa och dissa men jag vet inte bara tror ni kan ju kommentera vad ni tycker och om det är något ni vill att jag ska hissa/dissa :)





// Maja :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Berätta mer om vad som har hänt med jessica, å varför hon kommit hem osv osv :)

2011-12-12 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0