Hjälp

I går sat man uppe till 02:30 typ och snacka skype men Fille, sen vackanar man kl halv 9 och det är inte okej asså!!!!
jag gick ner typ kl 10 och skulle äta frukost och då star mormor och håller på med lunch jag ba ää fan vad tidigt vi kommer äta liksom typ.
sen kl 12 siter jag på ett fleecetäcke på Cleo vi red ut i typ en halvtimme och sedan vände vi hem. vi började trava på en åker hem men Cleo drog men i fuuuuullll galopppp     och jag höll på att trilla av men jag satt kvar.
när vi kom hem red jag lite på banan och det gick bra:)
och nu siter jag här ska nog gå ner och kolla på tv eller något tills kl blir halv 6 för då är det dags att träna Frake:)



// Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0