Tävling

Nu sitter man i bilen på väg hem från. Tävlingen det gick väl så där, tycker jag.Men jag är nöjd med frake för jag fick 4 fel men det var jag som svängde för mycket i omhoppningen men, men. Det var LC och i LB med Frake så var vi 0/0 så det var kul och det räckte till en 6 placering. med Cleo i LB så var grunden klockren men sen första hindret i omhoppningen var bra sen började hon tagga till så då svängde hon bara och då vart det för snävt så hon stanna och sen när jag skulle rida på det igen så gick det inte att svänga så vi fick rida runt hela ridhuset så hoppade hon det sen gick det inte att svänga igen så det vart en sväng runt hela ridhuset igen och det vart så hela banan så vi fick ett tids fel men är nöjd men grunden. Och i LA så hoppade hon 1 : an,2:an men fick fel avstånd så hon stannade sen hoppade hon det och 4: an sen på feman så stannade hon så då blev vi uteslutna :( men jag är nöjd med dem hindrena hon hoppade :)




// Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0