Tid...! Borta

Tiden är liksom borta kan inte ett dygn vara 48 h istället? skulle vara så skönt. Jag har ridit båda hästarna i Edsbro i dag Cleo Dressyr för träningen och Frake hopptränade jag det gick bra med båda :) hinner inte skriva mer för jag har 4 läxor tills på torsdag och en tills på fredag :( inte det roligaste man kan göra på kvällen men, men det är sånt man måste göra:( Är det någon som ska till Globen i helgen och i såna fall vilken dag :) skälv ska man dit på Söndag hela dagen :) Jo och bara för att i dag fick man tillbaka svenska provet som vi gjorde förra veckan och man är ju BÄST! som får AAAAA dårå :) Men bay, bay

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska oxå ditt på söndag och skulle kunna tänka mig att dela blogg :)

2011-11-23 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0