Tjao

Hejsan i går så sov jag till 07:00 bara för att man får sova länge så surt!!! men jag red bara Cleo då men hon var hur fin som helst vi körde lite övergångar det gick bra. :)
sedan gick jag, farmor och mormor ut och plackade svamp det vart ca 2 ICA påsar = mycket :) sen gick jag in och plugga för vi har ett bajs prov efter lovet och det suger för det är historia så det är inte så kul att göra på en kväll, men jag kollade på pengarna på bordet sen så det vart lite kul på kvällen i alla fal :)
I dag så vaknade jag vid halv 9 och då ringde pappa eller om det var mamma kommer inte i håg men i allafal och dem sa att hästarna hade rymt i morse så jag fick gå runt hela hagen och leta hål men jag hitade inget hål men jag hitade mera svamp. men sen åt jag frukost den gick jag utt och red Cleo det gick bra vi gorde typ samma sak i dag som i går och nu håller jag på att backa bullar och kl:7 ska jag hoppträna Frake i Edsbro ska bli kul :)




mera kommer snart :)
// Maja :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0