Tjodilo

Hejsan det är kul att man har tid nu för vi har haft typ hur mycket att göra så det är liksom därför det inte har blivigt något upplagt om ni fattar :)

men jag hoppade i tisdags gick super men båda pållarna så nu är det bara att hoppas att det holler i sig tills på lördag och hoppas att man ser några där :)
I onsdags så red jag inte men jag gjorde alla läxor och i dag har man fått omdömena på ett meil hem eller huur det nu stavas men aja har inte hunnit kolla så man får vänta och se i morgon men i dag red jag Cleo det gick bra men det vart mörkt och banan förs typ eller vad man ska säga så nu siter jag här med läxor och det ni vet kanske :)

Men om ni ska till Södertörn på lördag kan ni jo skriva eller typ göra något inte vet jag liksom :)
men jag måste fixsa lite aannat nu så Bye Bye :)


// Maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0