Heejsan

I onsdags hade vi matte brov gick bra det högsta men kunde få var C men om man var lite bätre kunde man få C+ eller C* typ och jag fick C+ så jag är nöjd :)
sedan i torsdags så hade vi Fysik prov och det gick nog inte så bra Veikko hade rättat fyra i dag och tre var ig så man får se vad det blir?
och idag så kom  man ca en timme för sent för att våran den som skulle köra oss försov sig :) Så det bliv bara två lektioner i dag ganska chill :)

i onsdags så villade båda pollarna men i torsdags så hoppade jag Frake och red dressyr på Cleo det gick toppen frake fick hoppa 100-110 cm gick bra och i dag får dem vila men i morrn ska man tävla i södertörn LC-LA ska bli ass kul man får se villlka man ser där men nu skas jag ner och kolla på Idol



OBS!!! glöm inte att kommentera <3

Kommentarer
Postat av: caroline

hejsan!

jag är caroline wilmas syster du kanske har tävlat mot mig någon gång. Tycker din blogg värkar trevlig du kanske kan skriva om vilka saker du skulle vilja ha och vad du har för saker skulle vara kul tycker jag och mina kompisar som läser denna blogg.

2011-10-31 @ 22:06:02
URL: http://milmalarsson.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja det kan jag göra men kanske i kväll eller när jag har tid kul att du/ni läser :)

2011-11-01 @ 15:34:58
URL: http://sockersmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0