Mig! :)

nu kanske ni vill veta vem det är som driver dena Blogg men om inte så får ni det ändå  :)
jag heter Maja jag är treton år alltså 98! :)
jag går i skolan i Ekebyholmsskolan. är 166.6 cm lång!


jag rider och gör läxor på fritiden. men om jag fick velga så skulle jag skippa läxorna! men det tror jag nog många skulle göra? :)




Jag tävlar LB och i bland LA med gamelgubben  Frake :)



Jag tävlar LA med Cleo och försöker kvala Msv B med lilla plutten :)
Mad Jessicka tävlar jag inte för hon är utt låna men kommar hem i sommar :) Jippi :)

Det här hästarna är det jag red/rider :)



Puss // Maja :)





















Kommentarer
Postat av: Denice

Ofta Jessica redan har varit utlånad två år snart? :o fort tiden har gått!

2011-10-10 @ 15:21:38
URL: http://Deniice.se
Postat av: Maja

Ja jag vet nu när jag läser det igen så är det rätt c00lt!! :)

2011-10-11 @ 18:19:34
URL: http://sockersmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0