_________________________________________________________

Ja i dag så var det inte speciellt roligt i skolan vi hade först matte och det var inte så kul, se hade vi tyska som jag tycker har blivit tråkigare och tråkigare, sen hade vi fysik och det är alltid tråkigt, sen hade vi lunch och i dag vart det pasta med pasta, sen hade vi fysik igen och sen sista timmen hade vi historia och det är inte så kul direkt. Men i morgon blir det en kort dag för vi slutar kl 20 i 11:) och vi har sv och eng :) just nu siter jag i en hög av läxor txm eng, sv, fysik, geografi och lite till. Ja men efter skolan så fick jag laga staket för de håller på att ta bort träden i från hagen. och sen typ kl halv 5 så har jag gjort läxor :) men jag vet inte om jag ska se fram i mot lördag ska nämligen åka på grönt kort kust som börjar kl 10 och det tar ca2 timmar dit men ja ja nu ska jag fortsätta med läxorna ni kan hjärna kommentera :) // Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0