Hehe sorry

Ja jag har inte kunnat blogga på ett bra tag för det har varigt så mycket i torsdags så var jag och tränade för Arnold och även i fredags och så men det gick bra jag orkar inte skrivs allt som vi gjorde för jag är inne på mobilen nu och det är så jobbigt att skriva på den men just nu så sitter jag ju som sagt i bilen på väg till Vemdalen och där ska vi Åke skidor just nu vet jag inte vart vi är men det är ass mycket snö I LOVE IT hehe men ja jo jag vill ju inte direkt att debatt vecka ska ta slut för då blir det skola och allt tråkigt men jag vill ändå det för jag har beställt en GPA hjälm och ett par stigbyglar längtar :) men nu guppar det för mycket så hej då // Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0