Hiss/Diss




Jag har valt att hissa och dissa nu med jag vet inte vad jag ska dissa men jag har några saker att hissa


1 Jag har köpt ganska många saker i från sporren och jag tycker det har varigt bra saker till bra priser om man säger så jag har txm köpt min Gpa hjälm där och min dum rid väst ass skön och mamma har köpt en dun jacka där i från och lite sånt.




2Gpa hjälmarna tycker jag är så snygga så jag måste ju bara hissa dem.




3Jag tycker att dem här västarna är snygga och sköna och dem finns i olika färger txm svart, grå, röd, blå ja typ de.




Ja jag kommer inte på något mer men om ni tycker att jag har gjort fel att något av det här inte ska vara en hiss så är det bara säga det och kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: caroline

det var bra hissningar tycker jag :) <3

2012-01-22 @ 09:10:39
URL: http://jacqueir.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0