TiHi

Ja som ni har märkt så har jag inte kunnat lägga upp något här på ett bra tag men nu är jag hemma och gör lite Fysik läxa lite tråkigt men aja jag kan ju berätta vad jag har gjort så ja i Fredags efter Träningen med Arnold så hämtade vi Gustav i Norrtälje och så sov han här tills på måndag och då åkte vi till Fjällen kan man väll säga men ja där var vi i 6 dagar och åkte skidor det var Ass Nice och i onsdags förra väckan når vi åkte skidor så kom Matilda och hennes pappa upp och åkte skidor tills på lördag kväll då åkte dem hem och vi åkte hem på söndag kväll. när vi kom hem så sov Gustav och hans mamma över tills på måndag och sen åkte dem hem och sen på tisdagen så började vi i skolan igen inte det roligaste fas kul att träffa alla igen men aja mu siter jag och gör lite Fysik läxa som sagt ska ut och racka hästen igen kommer nog kanske lite före och efter bilder om ni vill men aja ska byta kläder nu och sen ut och racka så bay bay :)image description



// Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0